Kisah Kay-Chan


Hidup Kay-chan masa zaman kecik dlu mmg menyedihkan.. nk dgr ke?? mana bole dgr.. ala aku mls betul nk taip.. panjang citernye, jd tuannya ni pendekkn je la citernya ok.. Kay-chan sbnrnya baka mix persian. Mak die sbnrnya ada baka persian tp bulu dia x kembang.. so mak dia mcm kucing biasa je la.. kalo dlm bab2 biologi ni, kiranya mak si Kay-Chan adalah gen pembawa.. masa Kay-Chan lahir bsama 3 adik beradik lain, dia sekor je yg ganjil.. terlebey gen persian n adik beradik lain mcm kucing biase je.. then mak die sisihkn dia sbb dia ganjil.. "Ini bkn anak aku" (imaginasi tuan die).. maka tinggallah dia seorg diri tanpa kasih syg ibu n adik2.. sedey kn..

Tapi jak kitorg adopt dia, over plak dia ni.. kira dh jd part family kami cm adik yg bongsu.. haha.. mak ak mmg gila jaga dia cm dia plak raja kt umah skrg.. dia x suke org luar.. mkn nk grand2 je, frieskies or bnda2 cm ayam ke, ikan ke, dia xmau mkn.. mengada.. pstu mkn nk kena suap.. punye le malas smpai nk mkn pon kena lyn.. nk buang air, ada kotak mandi khas kt bilik air.. adoi.. dia agak bijak juga la.. dhla mls nk citer.. ahaha~




"Aku juga dikenali sebagai encek Garfield"


"Nape?? xpuas ati??"


"Kisah silam adalah sejarah"


"Malas nk layan korg.. sibuk je.."


"Aku nk tido la.. jgn kaco..tau la aku ni artis"


...tertido 24 jam..


"Aku lah Raja Misai.. korg pe tau.."

(Maafla atas kekasaran tuan beliau.. sememangnya tuan dia ni sgt mls nk mengedit gambo)