Declare



Aku xtau knp benda ni terjadi..
-___-" aku sendiri pon xsgka dgn keputusan aku ni..
agak mudah juga la aku terima dia..
mungkin sbb dia 1st love aku kot n dia berjaya wat aku happy..
walaupun hati aku msh samar2..
tp dgn hubungan ni, aku akan cubalah utk menyintai dia..
setelah hampir 2 tahun aku single, nmpknya bermulalah percintaan ke-2 aku..
ape saja yg berlaku lepas ni aku redha je
ada jodoh atau xde.. terpulanglah..
dan aku akan kawal skit pergaulan aku..
kerana mulai hari ni, aku bkn lg SINGLE seperti dulu..

8 comments:

Pakcu Sofi said...

TAHNIAH =p

milah hasan said...

that guy? the one yg ko perihal kan pd aku? hahaha...all the best friend~

Fiera Kittenz said...

Pakcu: TQ.. :)

Milah: Haah dia.. setelah 13 thun brlalu.. harap kali ni yg terakhir lah.. :) insyaAllah

Unknown said...

hai fiera.. ngahaha..

Fiera Kittenz said...

hi.. aihh sapa kamo..?

Unknown said...

ja a.. yang suka dgr cite hantu tu.. kawan rasis..

Fiera Kittenz said...

owhh encek Ja a..
hehehe.. selamat dtg kedunia-ku :)

Unknown said...

pleasure