Shuib kemalangan

Muka comel cam anime pun ada..


Pagi ni aku agak tertekan dengan keadaan relationship aku sekarang.. Cuba untuk rilek dan berlagak cool.

Tetibe Cik Rasis bagitau, Shuib kemalangan.. Teruk plak tu.. Cedera kat kepala, dia tak kenal orang dah. Ada darah beku kat otak. Rasa nak menangis pun ada.. Teringat lak nostalgia (yo o plak), kitorg slalu kuar berdua kt USM dulu.. mcm date pun bole juge la.. sering terkantoi dengan cik Rasis dan Krol..

Sape dia?? Aku declare dia sebagai adik..

Kitorg kuat makan pizza.. dia slalu minta aku blanje, tp bila kuar makan je dia lak yang blanje.. Perjanjian terakhir kitorg, aku kena blanje dia kalo dia turun KL.. aiyo.. tetibe tau dia eksiden.. Semoga dia cepat sembuh~

3 comments:

Daishie said...

oh tekejut gak walaupun kenal dia dr jauh, smoga dia cpt sembuh encik pizza.

Anonymous said...

ni bukan jinggo ke fiera?

Fiera Kittenz said...

DC: dia dh ok skit.. maybe rabu ni tgk dia kt hospital..

Ika: bkn jinggo.. tu org lain.. bdk masscom tu..