Kes fitnah and "haters"

Bebaru ni aku diserang beberapa "haters"..
Dorg ni mcm gang, komplot utk jatuhkan aku..
Pelik juga, cube mencari kesilapan diri..

Mereka menuduh aku "Bitch" atau "Pelacur" dan yg seangkatan dengannya..
eh eh!! Aku kerja dengan ibu ayam mana ha??
Apa buktinya..? wahh aku ada haters dari golongan lelaki..
dan bila aku check mutual friend, ya mereka dikalangan kwn2 komik and art!
Rsnya aku dh boleh detect sape punya keje..

Maaf ye encik~ saya x melayan org2 mcm anda..
Encik marah ke sayer ME'REJECT encik2 maka encik2 semua menyebarkan fitnah ini?
Adakah encik2 semua penah melihat adegan panas sayer bercumbuan ke dgn kwn2 lelaki sayer?
Atau encek2 pernah melihat sayer di kelab2 malam tertentu berpelukan dengan lelaki??

Buat pengetahuan encek2 semua, sayer x berminat nk rapat dengan STRANGER!
Apetah lg nak bersentuh2an dengan sape2 yg x dikenali..
Korg nak brckp2 benda PERVERT dgn aku? Sedialah terima kick aku!! "BODO"

3 comments:

Anonymous said...

biasa la org nk jatuhkan kita ada byk cara... ada yg direct n ada yg indirect... mgkin sbb fiera skrg da brjaya so timbul ramai org yg dengki dgn fiera...

klau mcm lelaki pula yg buat cerita bukan2 psl fiera tu mgkin la diorg bermksd nkkan fiera tp hajat diorg xkesampaian... so diorg xnk org lain pn dpt fiera end up diorg buat cerita bkn2... who knows...

pape pn bykkan sabar ok fiera... fieara doa je supaya org2 cmni dpt balasan yg setimpal sbb doa org2 yg dianiaya snang nk dimakbulkan... tu je cara paling mudah utk counter balik ape yg diorg dah buat kt fiera...

Keough White said...

lancau betul la diorg nie...suke hati je ckp benda bukan2...cibai..puki lancau la diorg tu...org macam ni mesti suke buat gan kambing hari2...sampai otak pun dah mcm tahap kambing

Fiera Kittenz said...

X maafkn org2 ni, kecuali mereka dtg meminta maaf n menarik balik kata2 mereka.. xkisa la kalo dorg segan secara open, private pun xpe..

ini dh membabitkn maruah org, bkn benda main2 atau gurau2an..

kalo x, sila cr sy kt akhirat nnti..