Sesat dan masak

Hari ni aku pergi melawat Shuib kat Hospital Kuala Lumpur dengan adik aku, Fuad dan Eddy. Kami tolak kul 11.30 pagi. Memang aku dah pergi melawat Shuib hari Rabu hari tu,tp masalahnye tak ingat jalan la pulak. So,aku pun main redah je. Dengan tak tau jalannye, terpaksa bergantung kepada Fuad, GPS bergerak aku. Tapi kami sesat, sampai Ampang. Tension la mase tu. Berhenti kat Ampang, rehat jap, beli 2 tin milo kat Seven Eleven (bukan untuk aku sorang, utk Fuad same). Tempat 7E tu banyak kedai Korea. Sampai kami pelik "ni Malaysia ke Korea?? "

Akhirnye sampai jugak Bulatan Pahang kul 1.30 ptg. 2 jam kami sesat. Sampai Hospital, parking pulak susah. Berapa kali pusing tempat parking, sampai terpaksa stalk org semata-mata nak dapatkan parking. Mula-mula stalk uncle cina tengah sms, budget dia nak keluar parking, kami amik tempat dia..tapi malangnye kereta lain masuk dulu parking.

Sampai Wad, dah pukul 2.15. Dah tamat waktu melawat. Aku tak kira, penat aku drive 2 jam utk sampai HKL, tak nak ar pulang tangan kosong. So aku tetap pergi gak jumpa Shuib. Shuib tengok dah stabil sikit. Sejam kot aku duduk kat wad.

Lepas tu balik. Kami x makan lagi. Balik terus masak steak daging kambing. Eddy masak sampai terbakar dapur selama 2 saat. Kami guna sos BBQ perap. Pas masak, makan lar. Sedap gila.

prepared by: Eddy (tolong,saya kena paksa)

2 comments:

Anonymous said...

bagus la klau dia dh semkin ok...kira berbaloi la gi tgk dia...^__^
waaa...smpai apmpang area korean town ke? dh dekat la dgn rumah haru...huhuhu.. klau x leh ikut skali...
best la penat2 balik masak2 makan...lps ni klua lg jgn lupa ajak haru skali...hehehe...^__^

Fiera Kittenz said...

ok ok lain kali kita kuar plak ek~ :)