Draft RA

Knp mesti lukis perempuan? Sebab aku suka? Errr..

Artwork seseorang artis melambangkan jiwa artis tu? Setuju tak? Knp? Xsuke jgn jadi artis lah!

Joking~ Anyway aku ni seorang yang emo a.k.a EMOSIONAL.. Apa kaitan dengan watak perempuan? See soalan yang sama lg.

Wanita dilahirkan dengan sifat emosi yang kuat, berbanding dengan lelaki. Nilai-nilai estetika (keindahan), susuk tubuh, ekspresi muka, costume, rambut, perwatakan lebih mudah diaplikasikan kepada wanita.. haihh skema plak..

Buka citer pasal rantai art, bawah ni draft sketh aku.. Lom paint lagi.. Ape kaitan dengan GRAVITI? Kalo tgk secara kasar, ikan emas terbang2, mcm xde graviti la tu? Ei dlm air pun ada graviti tau. hahaha! Err sebenarnya setting artwork ni bkn dalam air.. Somewhere mana2 lah aku pun xtau <---teruk tol pelukis ni. Bukan2.. Konsep aku sebenarnya lebih kepada nilai2 saintifik.. Haa sape budak sains kat luar tu sila teka.. Kalo xleh jgn mengaku lah korg budak sains (wahahaha joking~)


Yang bawah ni selepas di'correction dengan PEN MERAH oleh cikgu PJOE..

"Cik Fiera mmg pemalas.. lukis la ikan banyak skit.. mau kena rotan kah??"

"Q___Q maaf cikgu, tapi cikgu ensem lah skrg ni"

"Ohh yakah, mai cikgu belanja KFC"


Thanks Pjoe.. Muah~

5 comments:

milah hasan said...

RA stand for? btw, tu ikan emas ke ikan siakap? XP

Fiera Kittenz said...

RA is Rantai Art..

Ikan emas.. huhu malas nk lukis detail..

Keough White said...

I approve this blog. pandai ngorat cikgu kah3

i approve this blog.Funny

Daishie said...

wow. saya suka expression perempuan itu.. ada 1 feel yg susah nk xplain dgn kata2 d situ.. waiting 4 ur digital work dear.. gambatteee!

Fiera Kittenz said...

thanks semua.. :)