Mengapa??

Aku sepi
aku sunyi
tanpa dirimu disisi

Adakah dikau lupa
pada kenangan indah kita
disaat dikau
membalut luka di jari ini
disaat dikau
melafazkan kata-kata cinta
disaat dikau
menggenggam erat tanganku
disaat dikau
menjanjikan kesetiaan

namun
ia tak berpanjangan
tidak seperti yang ku harapkan
ku pertahankan cinta ini
kerana aku amat menyayangimu

tapi mengapa diri ini dikhianati
dengan janji-janji palsu
mengapa cintaku di duakan
mengapa cintamu mudah beralih arah
siapa diriku bagimu
apakah dosaku padamu selama ini

aku kecewa
aku menderita
aku disakiti
aku tak sanggup lagi
aku tak mampu lagi
menahan diri ini
air mata ini tidak lagi beerti

ku harap kau berbahagia
bersama wanita yang kau inginkan
biarkan ku hidup
tanpa cintamu
ku rela melepaskan dikau
pergi lah
tinggalkan aku sendiri

(plz don't ask me bout this..aku xpandai la buat puisi..huuu T.T)

No comments: