Kelantan & Terengganu

X sangka gk dpt gi Kelantan..
sonok gk rs..ms tu aku tggu Iwan abeh paper..
so aku gi dgn dia dr penang..
dok uma kwn aku kt kelantan..
mmg best gila..
sedap mak dia masak..

thx sgt2 kt k-rol n family dia yg layan kitorg mcm keluarga..
dlm tempoh kt kelantan, jmpa la sume member2 kitorg yg asl dr negeri tu..
2 kwn kitorg dr Terengganu, Zati n Ju, trun kelantan gk..
so kitorg sume brkumpul..


Gmbar ni dlm perjalanan nk gi uma kwn kitorg kt Jertih n Besut..
Naik 2 kereta..Kereta prtama: K-rol, Ju, Iwan n Zati..
Kereta ke2: aku n Ijat..


Sampai Terengganu dah..



Pemandangan ms dlm perjalanan ke Jertih..
cantik kn tempatnya..



Ni uma kwn aku kt Jertih..yg pki baju hijau gelap..Mazhad nama dia..
aku lak yg dlm kete tgh amik gmbr..



kambing ni nk ngorat aku..



ari terakhir kt Kelantan..kitorg lepak KB Mall..

No comments: