Kopi dlm mee??

Kisah petang td..ni la padahnya kalo nk diet sgt..hahaha..dlm beberapa ari aku xmakan nasi..kunun nk turunkn pipi ku yg tembam ni..cewah..kwn2 ku kata, "xpayah la nk diet2,ko ni dh kurus..nk tinggal tulang je ke?"
ntah la..aku rs aku tembam..ni la pmpn..xpenah nk puas ati dgn diri sndiri..haha..
smbung citer.. aku dok mkn bnda2 instant je kt bilik aku..aku mls nk trun kafe beli nasi..

ms ni aku nk gi amik air panas..aku buka mee instant letak dlm mangkuk, dlm ms yg sama aku buka ali cafe gk..secara x sengaja aku trletak serbuk ali cafe dlm mee aku..owwhhh tidakkk!!!
warna coklat mula merebak dlm mee aku..aku rs xsggup nk makan..eiiii~~ disebabkan rs lapar yg teramat sgt..aku mkn gk la..nsb baik rs die cm biasa cuma ada sedikit bau kopi..(kita tak boleh membazir..cewah)..ni la sikap aku yg slalu cuai..sape la yg blh jaga aku kalo mcm ni..hahaha

No comments: