Kateria calon suami??




1. Dia mesti sorg yg setia.. kalo dia menjanjikan kesetiaan, aku juga akan menjanjikan kesetiaan..

2. Cukup sembahyang 5 waktu.. pastikan boleh azan yer..haha..kang mana la tau papa aku wat test plak..kna prepare la..hahaha

3. Hormat org tua dan mesra.. relationship yang baik dgn keluarga, mksdnya anak yg baik kpd org tuanya.. suka bdk2.. msti blh jd ayah yg baik..

4. Jenis yg bertolak ansur, boleh dibawa berbincang, xkisa la jika byk argument tp leh control.. boleh dgr pendapat org lain..

5. Jenis yang xsuka marah2.. aku xnk la lelaki yg xpandai mrh.. kang aku wat slh dia biar je.. mksdnya dia jenis yg xberkasar dgn pmpn.. marah ttp marah tp xtinggikan suara dan marah ketika perlu dan brsebab..

6. Sorang yg penyayang, suka senyum dan mengembirakan orang lain, romantik..

7. Matang dan brfikiran terbuka.. tak suka menipu.. jujur..

8. Rajin dan brdisiplin (sbb aku xbrapa brdisiplin).. jenis yg xputus asa.. ada impian dlm hidup..berani tanggung risiko.. berusaha kejar impian.. tepati janji..

(perfect sgt plak..mana ada org yg mcm ni)
No.1 & 2 wajib.. yg lain sampingan..boleh pilih 3 yer..
(ingat ni exam ke??haha xde la aku gurau jer..)

No comments: