Tender

Aku pun keluarlah awal memandangkan aku tak ke ofis, pergi Presint 16 Taman Warisan Pertanian Putrajaya. Aku pernah pergi tempat tu cuma jalan je tak ingat, x fimiliar coz xpenah drive sendiri ke sana.

Aku jumpa la beberapa staff yang x penah jumpa sblm ni, arkitek kitorg. Dorang busy dengan projek luar. Aku diberi lesen sebagai salah sorang pe'tender, ape kes, aku xtau langsung psl benda ni.. aihh dalam hati, layan je lah sambil di'guide oleh managerku.. haha~

Owwoww~ arini belajar benda baru pasal contraction dan tender.




4 comments:

Daishie said...

sudah turun site.. bestnyee..:p

Unknown said...

fira kerja pe nih?x paham la..haha

Fiera Kittenz said...

huhuhu seronok buat benda outdoor :)

Fiera Kittenz said...

Designer :) plus multi-tasking, iaitu buat semua kerja.. haha