T-Shirt permas


Tension psl design t-shirt permas..
susa jd designer ni..slalu xmenepati citarasa semua org..
hmm aku cuba wat design style urban/vector..ada org yg suke ada yg x..
bkn ak xleh wat design yg kerawang2 or curve2 tu tp mslh ialah konsep atau maksud disebalik design tu..aku agak lama gk memikirkn supaya design aku tu brmakna..bknla main taram je..
kalo mcm tu ramai yg blh wat design lawa2..Aku plih style urban disbbkn sel tu negeri yg membangun..aku xtau ia sesuai atau x..sbb tu cm bntuk geometri je semua..bulat2 kuning yg byk tu melambangkan (perkumpulan atau kelompok)(permas), 2 stick cm batang askem n XX tu melambangkn (tiada perbezaan taraf antara kita), 3 bulat merah (walaupun kita dari dunia yg berbeza)krn permas ni trdiri dr org yg bkn asl dr sel juga, heart (dlm membentuk satu hati), 2 btg kt bwh (walaupun jln yg berbeza), panah (kita ttp menuju matlamat yg sama)..yg curve tu adalah jalur hubungan..manakala yg 3 garisan merah tu permintaan YDP sndiri iaitu 3 bangsa utama msia..logo belakang tu direka oleh Soe..
Sbnrnya aku sndiri pon xminat design bju yg aku wat ni..tp dh di aprove plak..hmm..




Aku lg suke design yg nie..simple n smart bg aku..tp bdk2 laki cm xberapa suke..mgkn psl nmpk cm love..mmgla love sbb tema satu hati..tp xnmpk sgt pon kalo pki..kalo tgk betul2 love yg bsr tu menyerupai bntuk P (permas) n love kecik tu mcm bntuk M (malaysia) sbb ahli permas malaysian kn cmpur2..bkn dr selangor je..apepun design ni x berapa disukai oleh ahli2 permas..ape leh wat..exco je yg suke..

lain kali aku xnk wat lg design baju utk kelab atau ape2 yg exclusive..kalo yg utk jual atau yg xserius aku on la..design yg xperlukan konsep..

No comments: