Cinta


Cinta?ape pengertian cinta yg sbnr??aku dh semakin keliru dgn perasaan ak..cinta lama yg xmeyakinkn lg..ditmbh dgn kemunculan org2 baru yg begitu serius..aku xtau nk buat ape..cinta dunia sebenar x seindah dlm drama tv..aku dh rs btl2 kecewa dgn cinta..mcm mana aku nk lupakn semua ni..pergi jauh dr idup aku..aku rs sakit bila aku mgharap sesuatu yg xmgkn blaku..siapa aku ni??aku ni cuma pmpn biasa..aku cuba utk bg peluang pd cinta lama, bg diri aku ms utk ia mula berputik kembali..namun...aku jatuh lg..down down down down!!!!!!!! lebih dalam..lebih myakitkan..aku dh mula rs bnci..bnci dgn cinta..aku kecewa lg..aku ptt buang jauh2 perasaan aku..cinta..huh..kenangan wat kita xblh lupakn cinta..aku blaja sesuatu dr sini..mgkn blm msnya la utk ak bcinta..knp yer..perasaan aku xcm dlu..ak xdpt bg 100% cinta pd sesiapa..aku rs ckup ckup ckup ckup kecewa dgn lelaki..mudah utk kita myukai seseorg tp xmudah utk kita mencintai seseorg..keliru makin keliru..aku btl2 bodoh..dh brapa kali kwn2 aku nasihatkn aku,tp knp aku ni degil sgt..how stupid i am..jgn lembutkn ati lg..come on la fiera..brjuang utk diri sndiri..stop pkir utk org lain..xde cinta yg seperti aku angankn..biasala bdk pmpn cm aku ni suke sgt berangan dgn dunia indah dlm filem n drama2 tu..ada ke lelaki yg leh wat aku bg 100% cinta lg..xpela..aku akan berusaha utk diri sendiri n parents aku yg myayangi aku..aku nk minta maaf kt sesiapa yg aku xlyn,hope korg fhm..aku agk busy..sgt2 busy..aku syg korg semua cm family ak..hmm aku teringat kata2 abg nas,"cinta tu bahagia bila kita buat dijalan yg betul tp akan jd sakit jika kita buat dgn jalan yg salah"..aku pgg kata2 tu..aku xnk dkecewakn n mengecewakan sesiapa..tlg jgn pksa aku buat keputusan..semua tu cm psyco je..hmm biarla..xyah pkir lg..keep moving foward..

1 comment:

OngZ@i M@laYa 77 said...

nie smua dugaan bercinta..sgalanya2 bergantung pada kekuatan diri kita sendiri.. kita perlu tabah menghadapinya.. pilihlah apa yg terbaik wat fiera yerh.. jgn mudah mengalah dlm apa jua situasi. Cuba tangani dgn sbaik mungkin yerh fiera.. jgn jadi sperti fhmi suatu ketika dulu.fhmi pnah cter dulu kan..egat x..? so cuba usaha sbaik mungkin..hehehe jgn keras sgt tolak prasaan cinta tu nanti cian pada putra2 yg sedang mnunggu kat luar tu..hehe joke jerk ;)
fikirkan lah apa yg tebaik wat fie..fhmi di sini sntiasa doakan kebahagiaan fiera..
Anyway raya dah nak dkat nie.. ;p nak duit raya leh..??
bleh loOor dah lama xpat duit raya.. ;( huhu. SeLaMat BerPuasA n SelAmaT HaRi RaYa AiDilfitri yerh..
kirim salam fhmi kat family eih.. :). Raya2 nie jgn suka sgt eih..kselamatan dan kesihatan msti diutamakan..t raya kat sana kemsalam pada org2 kat sana skali eih..leh??;p hehehe leh loOoR...
dah smpai sana t kalo x keberatan msg2 la fhmi kat sini yerh..fhmi doakan fiera slamat smpai n slamat pulang beraya..
LoUrvE is CiNtA.....but CiNtA is ".................."???
take care urself fiera kittenz..
miss u online..miss u emmmm anything...miss u ermmmm...apa ek??Haaa!miss u everything! ;)