Brother's family?

Pa citar ni asik kuar dengan Shuib ja ~
Eheh jgn gosip kami kay.. Hubungan kami mcm family ~
Xde makne nye nk bcintan cintun..

Kisahnya, ku mmg ade hal lah dgn Shuib, somekind of project need to be settle down.. Ku amik Shuib di Station, then pi Puchong teman jap gi kenduri kawen kazen si Shuib ni lah. Nak dijadikn citer, ku mmg jd bahan gosip ler oleh (kazen/anak sedara) dia. Biase ahh kalo laki n pmpn close ni persepsi orang anggap couple-lah. Tau2 je lah Si Shuib ni ensem orangnya, maka diminati kazen2 beliau.. wahaha! xpasal2 ku dianggap girlfren dia pula..

Sepatutnya malam tu Soe & Amal ajak gi tgk Teater, Ammar blakon kan.. Mmg excited le nk gi.. Last minit cancel pula.. Takpa lah.. Kami pun wat plan lain..




Merayau kt Putrajaya dengan kakak & anak2 buah Shuib.. Ku agak biasa dgn dorg jak dtg melawat Shuib kt hospital dlu. Terasa mcm dh jd part of the family juge lah..



Comel kan dorg ni.. yg si bdk pmpn ni nama dia Nisa. Xtaw ah napa aku sng close dgn bdk pmpn.. Dia asik pgg tgn aku n jalan dgn aku je sepanjang ari tu.. comey sgt.. (Terasa nk anak pmpn yg comel lahh~)

Then kami tukar2 jd driver.. Puas merayau2 kt Putrajaya, then singgah Mines pula jalan2..

Kami tggu abg Shuib dtg amik dorg, then balik lain2 kete. Pas bpisah tu aku jumpa la member jap yg keje kt Mines. Agak lama juge lah. Then nak balik kt kete terserempak kete abg shuib, xsgka dorg tggu aku kt kete sbb risau tkt aku x balik lg.. Larrr.. terasa mcm da susahkn dorg plak.. T___T maseh byk2~


Tuan punye diri xde lak gambarnya.. xpele letak gambar ni je la ye Shuib~ :)
Mmg hari yg penat dan best :D


P/S: Aku pelik napa Lelaki & Perempuan xleh close, knp msti havin a RELATIONSHIP? Kami boleh ja.. Mcm family lah baru best ~

2 comments:

Keough White said...

diorg x faham...

Fiera Kittenz said...

ya.. org x paham.. relation mcm ni yg tahan lama..