A Hedgehog

Sebenarnya aku dah lama teringin nak bela binatang pelik2 terutamanya iguana since zaman skola lg.. Pernah waktu zaman kanak2, leh lak aku kejar biawak kt luar surau.. haha! Gara-gara minat sgt dgn reptilia.. ada org kata aku ni bdk pelik, mana ada pmpn minat binatang cenggini kan.. igt aku suke kucing je ke..? :D



Bahia & Puppy


Pastu tetibe fenomena iguana jadi popular gara2 sorg kwn art aku yg kiut miut ni, Bahia.. Famous tol dgn miss Puppy dia (si Iguana).. :) aku suke sgt tgk.. Then aku terfikir, nk beli iguana gk ke? cm susa nk jaga je.. hmmm...

Bahia plak suke post video psl pet. Ada satu video tu psl "hedgehog".. aishhh! comel gila la plak.. geram aku.. cm nk peluk2 jer.. Mama aku plak penah cadangkn beli tupai or pape binatang yg bole wat teman Si Kay-Chan, kucing oren-ku tu..



Bukan species ni ea.. ni mana bole bela.. aiya



Macam rare je kan bela Hedgehog ni :) heeee~ aku plak nk jadikan ni fenomena~ yahh bulan depan nak beli.. jangan halang aku~ oyeehhh~



Cute kan? :D



*Aku ucapkan terima kasih pada kawan-kawan yang ambil berat. Huh aku mls nk pkir masalah tu lg.. agaknya ni la kot benda baru yg akan wat life aku happy balik~ yeay~

4 comments:

milah hasan said...

hedgehog memang cute~ tp sekarang my pet-lover-friends kebanyakannya tgh gile sugar glider.. anda tak mahu usha juga? hihi

*i'm not pet-person tp suke kawan dgn pet-lover.. peace!

Fiera Kittenz said...

hehehe comel juge sugar gliger.. tapi kwn2 aku pun ada yg dh bela binatang tu.. so aku nk jd rare skit.. :D hehe dh decided nk hedgehog.. yeay

milah hasan said...

go hedgehog! go! nt letak name die rasis.. kikiki

Fiera Kittenz said...

kalo betina, if jantan letak nama ROUNDO~ :D ngeee~