Oh hari ni ~

Bangun pagi-pagi, benda pertama yang ku capai, encik Gitar. Oh lupa bagitau, beliau ialah boyfren baru sayer.. Kenapa? Ada masalah ke?? Goreng-goreng sampai termasak kacang tanah, telepon berbunyi, "Beep Beep", sorry la sayer tak pasang ringtone plak. Ohh lupe yang ia di'silent semalam. Melihat nama, owhh Anyss (junior-ku), "Akak sayer dah on the way".. Baik~ Roger and out~

Meninggalkan boyfren ku sendirian di rumah, "Sayang, nanti I balik main dengan U lagi yer".. Hmm sayer give up dah dengan dia, tapi sayer sayang dia lagi.. (aku memang takde bakat dalam muzik).. "Darling, jaga bilik I elok2.. " Dia tak menjawab ape-ape, senyap je.. Bengang juga rasa..

Drive sampai Balai Seni Lukis bersama Anyss, kali ni tak sesat~ yey bravo Fiera~ Balik tu terus lepak Mines. Macam biasa la, wayang tu perkara wajib. Eh eh nak tengok cerita orang putih, bawa adik plak, mesti la banyak citer 18 ke atas. Option yang ada cuma cerita "AKU TAK BODOH".. Mula-mula pikir macam tak best je, "Layan je lah".. Dah masuk panggung aku lah yang berguling-guling ketawa. Tolong doktor Eddy perut sayer terburai.. Tak jahit pakai benang pun takpe, pakai stappler, cepat dan pantas.

Pastu jenjalan jap cuci mata.. waahhh banyaknya dress yang cantik2.. murah lagi.. "Kenapa la time tengah-tengah bulan ni banyak tol muncul".. Mata berpinar-pinar.. Tolong~~~ jauhkan sayer dari malapetaka ini~~~~

Encik Setan: Hoi beli ler baju tu.. Bukan senang nak jumpa baju yang ko suke.. Tak beli menyesal..
Aku: Ehh betul juga.. Cantiknya~~~
*Tendang encik Setan..
"Mana aku nak kopek duit sampai akhir bulan nanti mangkok.. Ko ni memang Setan lar.."
(yey aku berjaya sepak encik Setan, aku lagi jahat rupanya)
Ala bulan depan mesti ada baju yang lagi besh dari ni.. huh~!!

Balik rumah makan sushi, kena pau lagi dengan adik aku yang suci murni tu..

Ehh jumpa lagi dengan boyfren-ku.. Hug~!
"Darling, I tak boleh main dengan U malam-malam ni, U ni bising sangat.. Jiran-jiran tak boleh tahan nanti diorang baling telur kat tingkap"

"HOI DAH MALAM JANGAN LAH MAIN GITAR LAGI!"

(Tolong jangan berfikiran kuning)




6 Bintang - BESHHHHHH~!


4 comments:

Keough White said...

KELAKARNYE FIERA HAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA

Fiera Kittenz said...

Jgn gelak je.. perut da terburai ni bole jahit balik x?? hahahaha!

Daishie said...

haha.. suka baca~

Fiera Kittenz said...

hihihi :D
<--- dia gila sekejap