Mimpi DIA


Pelik sungguh..
Aku pon xtau ape kes..
Ntah mcm mana leh mimpi dier plak mlm td..
Lupe plak mimpi psl pe tp yg aku igt menda yg mengembirakan..
Tahh.. mls nk pecaya pada mimpi..
Itu cume permainan tido.. okey~

Agaknya psl kebelakangan ni asik pkir psl dier jer..
Dh suroh otak ni berhenti tp ttp nk pkir dier juger..
Udah2 ler tu cik pira..


Solat Isktikarah pon xbuat lg..
Sampai ke tahap mcm ni ke??
Mmg la aku serius..
Ingat memain ke?? hahaha~
Adohh.. nape la aku suke sgt dgn die ni..

Agaknya mimpi ni petanda soh aku selesaikan hal ni cepat..
aihhh... nk brterus terang??
Setahun dh.. sbnrnya aku mls nk pkir hal ni..
Malunya kalo pmpn yg nk ckp dlu..
Psl pkir dh last minit kt sni..
Psni maybe dh xde pluang nk jumpe..

aihhh kalo aku buat kire sejarah juge le..
xpenah plak aku nk approach lelaki dlm life aku ni..
Senang nk ckp "suke" atau "syg" kt kwn2..
tp kt org yg btl2 dlm hati, xbole.. mmg susa..

Tgh cr ms yg sesuai utk ckp..
Penat dh sbnrnya..
Otak ni berserabut..

Lepas aku ckp, aku dh xnk pkir lg..
Sama ada keputusannya Ya atau Tidak..
terpulanglah..
Aku x mgharap utk bcinta lg..
Cuma aku nk cepat2 trow away menda alah ni dr kepala aku..
Biar cepat settle..
supaya aku bole fokus kt menda yg lbh penting..
Kerjaya..
Cita2..
dan
Impian..

No comments: