Good THINGS happened

Dalam beberapa bulan ni mmg aku agk tekanan dgn mcm2 perkara.. ape pun aku xkn give up..akhirnya dapat gak tempat practical.. hohoho time kasih kt en.Azrul.. Tntg pertubuhan GOLDENKEY, aku igt aku dh xdpt nk join pertubuhan antarabangsa ni sbb date dh expired..bkn psl pe..aku nk biasiswa je..sian kt ayah aku..tp aku berusaha gk cr contact dorg n akhirnya aku dpt tau aku still blh join dlm tempoh ms setahun.. Alhamdulillah.. Sebagai seorang manusia, disini aku nk minta maaf jika aku penah myakitkan hati sesiapa..mana la tau secara x sengaja menguris perasaan sesiapa..aku minta maaf.. aku cube untuk berbaik dengan semua, aku xkisa ape org nk ckp atau nk nilai tentang diri aku, aku akan cube perbaiki kekurangan diri.. yang penting aku xberniat untuk myakitkan hati sesiapa..yg penting jgnlah ego untuk mengalah n meminta maaf, xsemesti yg mengalah n meminta maaf tu SALAH.. (Dia MAHA tahu KEBENARAN n KEIKHLASAN umatnya) aku nk ucap time kasih pada org2 yg pos teddy bear kt aku..(Ezril n Fahmi) thanks sgt2..aku suke..aku menghargai setiap layanan baik dr kamu semua..

1 comment:

OngZ@i M@laYa 77 said...

sama2 chomel... :) huhu akhirnya ada muncul jgk fhmi dlm blogg fie..cker.... ;)
Insyallah fhmi doakan fie dpt biasiswa tu fie..
kalo ada rezeki fie x ke mne...
take care yerh chomel....