Sangat Sedih

Aku terasa amat sedey skrg ni..aku hilang byk bnda penting..dalam minggu ni aku rs teruk sgt2..pluang dapat biasiswa dh trlepas..sem lepas aku dapat invited tp surat xsmpai kt aku..
tu pon mazhad yg jmpa surat aku..dateline dh trlepas..ape leh wat..
lgpun aku lewat sgt bg resume kt les copaque..agak trlambat..tv3 plak ada call aku tntg request tu..cara die cakap cm nk accept, tp surat xsmpai2 kt lecture aku..xde bukti hitam putih ni yg susa..takut minta company lain plak, kang tetibe dorg accept..cne aku nk wat ni..
tekanan gila..dateline dh nk abis..pendrive aku lak hilang..byk software penting dlm tu..hmmm dugaan lg..
kna trime...kesat air mata..dugaan brtimpa2..sama cm sebelum aku dpt usm..
agaknya cm ada sesuatu yg besar menanti..hmmmm xpela..berusaha..
Aku boleh!! kna bsemangat... k..smbung wat keje...xleh main2..

No comments: