PERLU ke ada BOYFRIEND????

Soalan cepu emas yang hangat diperkatakan oleh member2 aku skrg nih..hehe..cik Ieka, di sini cik Fiera pon nk mengetengahkn isu ni..

perlu ke?? xperlu laaa~~ CEY CEY CEY..

aku mula sedar benda ni xbawa byk kebaikan pon..rs lebih enjoy, xde nk gado2, xtekanan, kalo sunyi masih ada kuarga n member2, so xde alasan untuk couple..yeah mmg la bg sesetgh org, dorg ada reason, bgantung pd niat masing2 la kn..

aku x mendiskriminasi soal couple2 ni, aku suke sbnrnya..bila tgk ada member yg bahagia dgn pasangan dorg, rs hepi gk tgk dorg..aku X MEMILIH dlu tp skrg trpksa MEMILIH sbb xmahu pisang berbuah 2 kali..owhh TIDAK..

Bgntung pd jiwa n hati nurani masing2..tp bg aku cinta sesuatu yg sgt special..kalo rs happy brcouple xsalah brcouple.. 1ST LOVE doesn't mean TRUE LOVE, but only TRUE LOVE will be last FOREVER..hmm skrg aku tgh cr TRUE LOVE la ni..CEWAH

kalo nk rapat dgn seseorang yg lain jantina, xsemestinya perlu brcouple, ape salahnya berkawan baik, lebih enjoy, xyah nk cover2 malu gitu..HIHI..

No comments: