Senior

Bebaru ni hari graduation kt Usm.. berpeluang jumpa senior2 yg jarang dijumpai..haha..

Dh agak lama aku x jmpa dgn incik Mushang.. ms hari dia grad x dpt tgk sbb aku ada kelas pg tu..lgpun paham org yg tgh graduation ni mmg sgt2 busy..hehe..


Hari last convex br la brpeluang nk jumpa dia.. lupa lak nk amik gmbar dgn dia..haha..time ksh krn jumpa fira ahad tu.. :D.. dalam ms yg same, aku jumpa senior yg x penah aku brtegur sapa sblm ni.. Bro Eng Kit..hehe

Aku mmg admire gila kt artwork dia.. dia x sombong orgnya, kdg2 kelakar juga.. aku xpnh jumpa dia sblm ni.. cube utk knl dia lepas tgk final projek dia sem lepas.. sgt2 envy kt artwork dia..haha..pastu aku simpan name card dia n cube try2 contact dia.. pstu dia pon jenis yg melayan jer n berusaha tlg aku utk final projek ni.. so kitorg baik melalui contact2 ni tp xpenah bersemuka pon.. ms ari graduation ni, punye le susa aku nk cr dia coz aku x cam sgt rupa dia.. dengan org yang ramai, sesak, mmg time tu aku pkir xkn dpt jumpa dia.. nsb baik la aku minta tlg sorg bdk chinese pmpn, bdk kelas aku yg kenal dia, tlg bw aku jmpa Eng Kit.. xsgka plak Eng Kit yg cam aku, time aku tgh blur2 cr mana dia..plik tol..haha..Eng Kit igt rupa aku sbb dia pnh tgk deviantart aku..kihkih..ape pun, walaupun jumpa kejap je dgn dia, aku rs puas ati..yey..

No comments: