Haruskah aku mendiamkan diri?

Aku menyukai seseorang.. Tapi aku x pasti dgn perasaan aku..Aku xrapat pon dgn dia.. tp bila jumpa dia aku rs lain mcm.. blushie jer.. Sememangnya jarang berkomunikasi dgn dia sbb tau dia seorang yg super busy..Ble brjumpa, dia lyn aku baik sgt.. smpai aku malu XDD haha.. tp aku slalu bsikap sambil lewa bila bhadapan dgn dia.. xtunjuk pun perasaan tu.. ada sesetengah kwn yg rapat dgn aku tahu sape dia.. diam2 sudeh.. hehe xperlu perbesarkan.. haha.. aku mls sebenarnya nk pkir.. aku xnk mgharap ape2.. ada yg kata, "bgtau la dia".. aihh xperlu la smpai mcm tu.. aku xde perasaan nk bcouple pun.. aku tkt gk hubungan psahabatan aku dgn dia rosak gara2 perkara nie.. aku rs better bnda ni bjalan ikut flow.. kalo ada jodoh ada la.. mgkn aku msh trauma dgn cinta aku yg sebelum ni.. mmg ex aku dh berubah skit demi aku.. dia juga nk balik.. aku mcm dh xde perasaan cinta lgsg kt sape2.. mgkn hati aku x trbuka lg utk bcinta kot.. dgn si dia ni pon feel aku x kuat sgt.. mgkn sbb kitorg x rapat.. aku hya ada feel bila bsemuka je.. aihh pape je lah cik Fira..

5 comments:

Pakcu Sofi said...

jeng3...mari kita terjah!!!

mazhad said...

go wiz the flow...bek cm2...

Fiera Kittenz said...

ahahaha mcm2 la korg..
ye btl.. ikot flow jer.. XD

Daishie said...

he loves u too...:p

Fiera Kittenz said...

im not sure..
-_-" huhu..
xnk pkir..xnk kecewa.. :(