Pergilah 2008..marilah 2009

Terlalu byk perkara yg blaku dlm thn 2008 ni..wlaupun ak dh jatuh dari tahta (hahaha) aii sdih gk rs..smpai ada kwn aku kata "fira dh kuar dr golongan elit"..aiii xkisa la..prkara dh lepas..result ak mmg jatuh teruk tp ak tau pokok pangkalnya slh ak gk sbb xtau nk control perasaan..biar hati yg kawal otak..sejarah thun 2008 telah mencatat sejarah hitam dlm diari hidup ak..rs nk koyak je muka surat hidup ak yg mcm neraka ni..apepun..skrg aku rs hepi sgt2 sbb ak ada rmai org yg syg ak..tanpa kwn2 aku xkn dpt nk lalui semua ni..syg korg sume..aku sgt2 mghargai perhatian korg..pasni aku akan tutup buku lama n buka buku baru..di sini lah hidup aku brmula semula..ak akan jd org baru..bkn lg fira yg dlu..thn 2009..aku sgt menantikan semangat baru..wlaupun aku kna brusaha brganda2 dr dlu n wlaupun agk mustahil utk ak dpt balik zaman kegemilangan aku tu..aku dh xkisa..hidup msti kena happy..aku syg sgt korg sume..

1 comment:

OngZ@i M@laYa 77 said...

2008...shhhoh! g jaw2..jgn kacaw fie lagi! jahat dier yerh wat comel cdey dlu..xpe2 taun 2009 nie dier dah x brani dtg lagi eih fie..xmau risaw taw..apa yg penting jge diri comel baik2 yerh.. :)