Akhirnya aku mengerti


Akhirnya ex aku tu explain hal sebenar. Gara2 mak dia xbg kawan dgn aku je. Yela dlu aku free hair nmpk cm bdk jahat. Mana ada mak yg suka anak lelaki dia dgn pmpn yg free hair, mcm pmpn liar tah dr mana2. Admit sbb kekurangan sndiri. Dia dh explain n dia xmau melawan mak dia. Kami xde jodoh. Apa blh buat. Byk missunderstood sbb long distance n kurg communication. Mmg inilah risikonya bila berjauhan. Aku xnmpk keadaan dia, begitu juga dia x tahu keadaan aku. Dalam hal ni x salahkan sesiapa. Aku trpkse marah dia supaya dia bersuara hal sebenar. Sebab setiap kali kitorg berkomunikasi, kitorg x pernah berbincang utk solve masalah, asik2 cerita masalah pstu diam. Aku akui dia seorg lelaki yg baik n susah nk cari org mcm dia. Dan perasaan aku sendiri yg susah utk menerima org lain. Terima lah keadaan ni. Aku harap aku dpt lupakan dia secepat mungkin. Terima kasih sbb muncul dlm life ini wlaupun kisah kita hanya sementara, kamu pernah buat aku jadi org yg paling bahagia dlm hidup aku. Aku doakan kamu sentiasa gembira dan bertemu dgn wanita yg lbh baik.. Amin.

1 comment:

werepika said...

great perspective laa ^_^

:thumbs up: