Thank you


Bukan milik aku..
Maka aku lepaskanlah..
Masa utk fokus pada perkara yg lbh penting..
Impian dan matlamat hidupku yg sebenar..
Aku percaya Allah akan bagi yang lebih baik..

Kali ni aku berjaya mengawal diri di tahap yang stabil..
Tak tahu kenapa aku agak tenang kali ni..
Maybe aku ada sesuatu yang lbh berharga dari apa yang aku hilang..

Mereka :)


U two are my best friend ever n FOREVER..
always around me when something goes wrong..



Adik2 yg xde talian darah tp sgttttttttttt caring~~
love u too, guys..



Orang2 yg supportive! :) love all~
THANK YOU


9 comments:

Keough White said...

OMG!!! O_O

ur welcome dear~~~~

Fiera Kittenz said...

:DDD gagagagagaga~

OngZ@i M@laYa 77 said...

Long time didn't hear bout u..

Hope everything is okay yah..

Fiera Kittenz said...

fahmi? mana hilang?

OngZ@i M@laYa 77 said...

Hehe ada jerk..sorok kat blakang pokok! haha..slalu update dgn entries kamoo.. :D

Fiera Kittenz said...

hah?? lol hahaha

OngZ@i M@laYa 77 said...

the invisible man... :D haha..

Fiera Kittenz said...

fahmi slalu cmtu :P

OngZ@i M@laYa 77 said...

hehehe...then u know me ;p suka men sorok2. Smpi kne sorok. huhu