ALZA? wut do u think?

I am not a car person. X berminat sgt pasal kete sbnrnya. Da lama juge mama suruh beli kete sendiri tp ku asyik lari je.. DUIT DUIT DUIT!..

Uwahh simpanan ku macam mana? (aku xbape suke nk abiskn duit kt kete) damn oleh kerana kisah lampau wat aku trauma dgn kete2 ni.

(Yea nasib baik skrg xde
MAKELUK yg nk kikis duit aku lg..)

ALHAMDULILLAH~!




Ikut perancangan nk angkat Viva jeh.. KETOT je seswai dgn aku kn.. ahaa..




Macam mana bole nk angkat ALZA plak?? Ye lah family aku 6 org.. papa mama ada kete masing2.. tiap kali nk kuar kami pki 2 kete.. ke x myusahkn tu? Aku pun trpkir le, dr papa ku yg beli better aku je yg beli kn.. This decision is for my family, not for me.. Then x kisa la kalo dorg nk pki pon utk kuar jenjalan kn.

Td usha la kejap kt Perodua:



ALZA PREMIUM AUTO
Harga: RM63 990
Colour: Silver


Dalam die pon selesa, besar juge.. and AUTO (huaaa menjerit!!)
<---xpenah bw auto minah ni.. sangap.. XD hahaha!
Yea bole masuk ramai org~~ jom camping~ :D


(semoga gajiku naik banyak kali ni.. owh ni kira kali kedua nek gaji, blm smpai setahun lg)
ALHAMDULILLAH utk rezeki ni~ Maseh byk2 ya ALLAH..

3 comments:

Keough White said...

kereta baru comin soon!I like, I like..hahaha XD dont forget to bring me jalan2 ^^

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

InsyaAllah ^^