Worldcup 2010



Sebelum tu aku lalang juga la, disebabkan populariti England dan Brazil yang menyebabkan aku menyokong mereka namun satu ketika sejak aku melihat Klose menjaringkan gol di saat perlawanan German vs Arab Saudi 8 tahun lepas, secara langsung aku jadi seorang yang fanatik terhadap Worldcup dan menjadi penyokong "gila" German gara-gara jatuh cinta dengan performance Klose. Aku tak peduli apa orang nak cakap tentang German, "ko sokong nazi", "German tak hebat pon", atau apa-apa je lah.. i would say "who cares?".. Once "something" make me impressed, it would not easy to forget. Diorang tu not bad lah~! Last match they got 3rd place what and 2nd place in Euro, that make me proud to be Germany's fan. Sejak aku jadi penyokong diorang, aku mula menyukai pemain-pemain German yang lain. Apa pun isunya, semua orang pun ada sebab masing-masing untuk menyukai pasukan pilihan mereka.. cuma aku tak suka orang "betting" dalam Worldcup ni..



*Agak tertarik dengan pemain muda German Mesut Ozil masa perlawanan German baru-baru ni.. 4-0 memang bangga menjadi penyokong diorang.. Jaringan terbanyak dalam Worldcup buat masa ni.. Good Luck untuk Team Germany~!

No comments: