Dari mana datangnya nama KITTENZ??


Ada gak org yang penah tya, knp nickname Fiera Kittenz??
Nama ni bkn random je aku amik.. mmg org penah panggil aku anak kucing..
Bukan sbb aku perasan aku comel mcm kucing ok XDD aihhh mana ada la..

Masa aku form 2, aku ada sekor anak kucing yg suke lepak2 kt kelas kitorg..
Aku ni dhla pen'cinta kucing.. tiap2 ari aku dok berkepit main dgn anak kucing tu..
Sejak tu dorg panggil aku 'anak kucing' sbb dorg kata aku ni kecik cm baby cat tu..
Perkataan 'baby Cat' cm gedik plak di dengar..
So guna nama Kitten je la.. Z tu aku tambah tu sedapkan word tu n bg sedikit kelainan..
Utk ubh dier jd nama lain walaupun sebutan dan makna sama..
Terjadinya "Kittenz" :')

2 comments:

Pakcu Sofi said...

huhu..patutlah...aku juga ada rahsia disebalik nama Gardenia..hehe~

Fiera Kittenz said...

Adakah sebab ko suke makan gardenia?