Muka melecur.. sikit je la..

Aaaa.. smlm aku goreng ayam.. biasanya xde masalah pon bile mengoreng ayam nih..
Round ptama ok jer.. round ke-2 tetibe minyak asik meletop je..meletup kalo mercik skit2 xpe.. ni meletop smpai baju aku basah minyak.. nasib baik ms tu sempat gak cover muka dgn tgn.. sedikit melecur la kt tangan..muka aku belah kanan banyak gak kena.. tp xtruk la.. abis merah2 muka aku..mak aku cepat2 letak ubat..kalo x boleh brparut gak..da la sok nk keje nih..praktikal..still sakit lg la..haha rupanya punca sbb last2 tu aku goreng beberapa kaki ayam..mak aku kata kalo goreng kaki ayam mmg minyak meletop..mana la aku tau..haha xpenah goreng kaki ayam..padan muka aku..yey..sape soh jarang memasak..kihkih

1 comment:

OngZ@i M@laYa 77 said...

aduh cmleh leh kene cmpai mcm tu fie... fie jgn lupa ltk ubt yerh...mak fhmi lak kata kalo tkene miyak panas letakkan kicap kat tmpt tu...nak mengelak parut jugak....
jaga diri........i always think about u..