ghost in me

hmm sebenarnya aku teringin nk wat photo manipulation..ni 1st try aku..gmbr sebenar adalah pic aku sndiri kt dlm bilik..yg silapnya kt sini, gmbr asal adalah gambar posing..pttnya kna la amik gmbr mimik muka mrh ke, br la btl2 seram..tu pun psl aku saje je nk test2 ubahsuai pic aku..xrancang pun..last2 aku wat gmbar aku jd antu..aku cover rambut asl aku n gigi taring tu aku lukis je dlm photoshop..bdn plak aku lukis balik n tambah effect..aku wat bnda ni kol 3 pg..mmg keje gila gk la..memula aku rs biasa je..pstu tetiba seram sndiri plak..haha..ms tu kwn aku plak br balik kt bilik, dia trkejut sampai ckp, "fira bodoh!!"..kahkah..dia takut..aku gelak tahap gaban..harap korg kritik kelemahan ni..

2 comments:

OngZ@i M@laYa 77 said...

hehe brani nye dia nie...but wlu mcm mana pun cantik editing fiera.. :) serious x tipu.....cantik cgt wlupun nmpk cam seram..hehe. Brani2 jgk tapi jaga diri taw..

Anonymous said...

Assalamualikum wbt...

i'm new fren here...
+ effect nmpk lg seram mcm anime japane..


P/s: bdk art n design UiTM(graphic n media digital)

selamat berkenalan